Popis
Riadiaca jednotka motora BOSCH pre CITROEN XSARA Picasso 1.6 8V NFV
Originálna riadiaca jednotka motora Bosch M7.4.4 (ECU) pre PSA – ideálna náhrada za Citroën Xsara Picasso 1.6 8V (NFV/TU5JP). Ak riešite problémy so vstrekovaním alebo štartovaním a hľadáte presný diel podľa čísla, potrebujete túto jednotku. Ide o použitý originálny diel z áut Citroën/Peugeot (PSA), vhodný na profesionálnu opravu a domáci servis.
Čísla kľúčov dielov (na vyhľadanie a overenie)
– Bosch: 0261207318 (M7.4.4, ME7.4.4)
– PSA/Siemens: 9653492680, 9643897580
– OEM PSA: 1940T1, 1940T2
Tip: Vždy porovnajte všetky čísla na typovom štítku vašej jednotky s tými uvedenými. Zhoda základného čísla (0261207318) a PSA kódov výrazne zvyšuje istotu kompatibility.
Kompatibilita
– Citroën Xsara Picasso 1.6 8V NFV (TU5JP), benzín
– Jednotku možno nájsť aj v iných vybraných modeloch PSA s rovnakým motorom/inštaláciou; rozhodujúce sú však vyššie uvedené čísla dielov a typ konektorov.
– Výmeny medzi 1940T1/1940T2 bývajú možné v závislosti od verzie SW – odporúčame vopred preveriť pomocou diagnostiky alebo porovnať štítky.
Technické informácie
– Výrobca/typ: Bosch M7.4.4 (ME7.4.4), benzín, viacbodové vstrekovanie
– Napájanie: 12 V, ovláda zapaľovanie a vstrekovanie
– Konektory: 3 multipinové PSA (typické pre Bosch ME7.4.4)
– Umiestnenie v aute: motorový priestor (skriňa ECU podľa konkrétnej výbavy)
– Imobilizér: súčasť ECU – vyžaduje spárovanie s BSI/kľúčmi alebo klonovanie dát
Montáž a kódovanie – dôležité
– Je to použitá ECU. Pred naštartovaním vozidla je potrebné:
– spárovanie jednotky s BSI a imobilizérom (telekódovanie),
– alebo klonovať údaje (EEPROM/FLASH) zo starého disku na tento,
– prípadne použite procedúru „panna“ (ak vaša služba túto službu ponúka).
– Montáž a kódovanie odporúčame zveriť skúsenému PSA diagnostikovi (Lexia/PP2000/DiagBox).
– Po montáži vymažte chyby a vykonajte základné úpravy podľa diagnostiky.
Kedy zvyčajne meníte túto ECU
– Motor sa nenaštartuje napriek iskre/palivu, opakovane sa dostáva do núdzového režimu
– Chyby zapaľovacích obvodov, vstrekovačov, snímačov (napr. P0351–P0354 atď.)
– Poškodenie ECU vlhkosťou, skratom alebo neodborným zásahom
Čo skontrolovať pred kúpou
– Zhoda čísla Bosch a kódov PSA so starou jednotkou
– Typ motora (NFV/TU5JP) a dizajn konektora
– Stav rozvodov/uzemnenia v aute – predídete opakovaniu poruchy
Obsah a stav
– Dodávame samotnú riadiacu jednotku motora Bosch M7.4.4
– Použitý originálny diel; vizuálny stav podľa foto. Príslušenstvo (držiaky, skrutky, BSI, kľúče) nie je súčasťou dodávky, pokiaľ nie je uvedené inak.
Prečo si vybrať originálny použitý diel?
– 100% súlad s inštaláciou PSA, spoľahlivosť a správne mapy
– Rýchla a ekonomická oprava v porovnaní s novou ECU
– Jednoduchšie kódovanie a telekódovanie v porovnaní s univerzálnou náhradou
Hľadané výrazy
riadiaca jednotka motora, ECU, Bosch M7.4.4, ME7.4.4, 0261207318, 9653492680, 9643897580, 1940T1, 1940T2, PSA, Citroën Xsara Picasso 1.6, TU5, riadenie vstrekovania, NFV Riadiaca jednotka motora Citroën/Peugeot
Poznámka: Pred zakúpením si pozorne skontrolujte kompatibilitu podľa typového štítku a VIN. Radi vám poradíme s identifikáciou dielu alebo postupom párovania.







