Popis
Hadica nasávania vzduchu pre turbomotor 1.6 HDI pre automobily Citroën a Peugeot
Hadica turba 1.6 HDI Citroën Peugeot 9687883780 9656953680 je určená pre nasávanie vzduchu do turbodúchadla pre motory 1.6 HDI. Ide o použitý originálny diel z koncernu PSA vhodný pre širokú škálu modelov Citroën a Peugeot s týmto motorom. Správne fungujúca sacia hadica je nevyhnutná pre výkon motora, stabilnú prevádzku, správny plniaci tlak turba a zníženú dymivosť a spotrebu paliva.
Táto hadica je určená pre motory 1,6 HDI, ktoré boli inštalované v úžitkových a osobných automobiloch. Často sa hľadá podľa čísel dielov pri výmene poškodenej, zmäknutej alebo prasknutej hadice, ktorá môže spôsobiť úniky tlaku, pískanie turba, slabý ťah motora a zanášanie motorového priestoru olejovými výparmi.
Technické informácie:
Výrobca: PSA / Citroën / Peugeot
Model: vybrané autá Citroën a Peugeot s motorom 1,6 HDI
Kódy produktov: 9656953680, 9687883780
Ďalšie čísla: 143453, 1434E1
Typ motora: 1.6 HDI (preplňovaný diesel)
Použitie: hadica nasávania vzduchu do turbodúchadla (nasávanie do turba)
Typické použitie v modeloch:
Citroën Berlingo
Citroën C3
Citroën C3 Picasso
Citroën C4
Citroën C4 Picasso
Citroën C5
Citroën Xsara Picasso
Peugeot 307
Peugeot 308
Peugeot 407
Partner Peugeot
Výhody použitej originálnej hadice:
– originálny tvar a priemery pre správne usadenie v pôvodných úchytoch
– kompatibilita s originálnymi príchytkami a prírubami
– udržiavanie správneho prúdenia vzduchu do turba
– odolnosť voči teplote a olejovým výparom v motorovom priestore
Odporúčania pre inštaláciu:
Pred montážou skontrolujte stav spojovacích plôch na turbodúchadle a saní, odstráňte nečistoty a staré zvyšky oleja. Skontrolujte a v prípade potreby vymeňte spony, aby ste zaistili tesné a tesné spojenie. Hadicu pri montáži neskrúcajte ani neskrúcajte, umiestnite ju do pôvodných vedení a držiakov tak, aby sa nikde nedotýkala ostrých hrán alebo horúcich častí výfukového systému. Po montáži naštartujte motor, nechajte ho chvíľu bežať a vizuálne a sluchovo skontrolujte, či nedochádza k úniku tlaku (syčanie, olejové škvrny okolo spoja). Po skúšobnej jazde je vhodné ešte raz skontrolovať dotiahnutie spôn.







