Popis
Kryt motora 2.0 HDI RHR CITROEN
Kryt motora 2.0 HDI RHR Citroën je určený pre automobily s naftovým motorom 2.0 HDI s označením RHR a slúži na ochranu motora pred nečistotami, vodou a mechanickým poškodením zo spodnej časti auta. Zároveň pomáha zlepšovať prúdenie vzduchu pod vozidlom a môže tak prispieť k zníženiu hluku a lepšej aerodynamike. V dielňach je tento diel často žiadaný z dôvodu poškodenia pôvodného krytu nárazom, prejazdom nerovností alebo koróziou uchytenia.
Technické informácie:
Výrobca: PSA Citroën Peugeot
Model: Citroën (vhodné najmä pre vybrané verzie Citroën C5 s motorom 2.0 HDI RHR – v závislosti od konkrétnej výbavy a roku výroby)
Typ motora: 2.0 HDI RHR (DW10BTED4)
Kódy produktov: 9657955780, 013770, 0137A3
Iné čísla: môžu sa tiež objaviť v katalógoch pod internými označeniami PSA alebo pod číslami sekundárnych dodávateľov náhradných dielov
Vlastnosti a výhody:
– Ochrana motora a spodnej časti agregátu pred kameňmi, štrkom, soľou a inými nečistotami z vozovky
– Zníženie rizika znečistenia motorového priestoru, elektroinštalácie a hadíc
– Zníženie hluku od motora a spodnej časti auta
– Precízne tvarovanie pre daný typ motora 2.0 HDI RHR pre jednoduchú montáž do originálnych úchytov
Odporúčania pre inštaláciu:
Pred montážou skontrolujte stav všetkých upevňovacích bodov na šasi ako aj samotných skrutiek či plastových úchytiek – poškodené alebo skorodované prvky vymeňte tak, aby bol kryt pevne a bezpečne pripevnený. Opatrne odstráňte starý kryt motora, očistite dosadacie plochy a uistite sa, že do montážnej plochy nezasahujú žiadne neoriginálne úpravy podvozku alebo výfuku. Nový diel nanášajte na auto postupne, najskôr uchopte krajné skrutky alebo spony, až potom dotiahnite zvyšok. Skrutky utiahnite rovnomerne, bez použitia nadmernej sily, aby ste predišli prasknutiu plastu alebo odizolovaniu závitov. Pri práci odporúčame použiť dielenský zdvihák alebo riadne zaistené mobilné zdvíhacie ramená, nikdy nepracujte pod autom len podopreté samotným zdvíhacím ramenom. Po montáži skontrolujte, či kryt pri jazde na plné obrátky nikde nedrhne o výfuk, ramená náprav či kolesá a po prvých kilometroch jazdy opäť vizuálne skontrolujte tesnosť uchytenia.







